Soutěž vám přinášejí     a  

Redeemco.de

Tool for iOS / Android developers to distribute promo codes clever way

redeemco.de

Redeemco.de je úzce specializovaný nástroj pro iOS / Android vývojáře. Pokud jimi nejste, je možné, že Vám činnost startupu bude připadat méně pochopitelná. To ale nevadi :-)

Problém: Každý iOS vývojář získá 50 promo kódů při každém vydání nové verze aplikace. Tyto promo kódy umožní aplikaci stáhnout zdarma a tak ji např. nabídnout novinářům, fanouškům atd. Nicméně - zkušenost je taková, že z oslovených novinářů využije promo kód cca 1-2%. Je možné tedy oslovit jen 50 novinářů a je velká šance, že většina promo kódů propadne. Apple nenabízí možnost zjištění, zda byl promo kód využit.

Řešení základního problému: distribuce "příslibu na promo kód" - unikátního linku pro každého novináře / fanouška. Na jedno kliknutí se dotyčnému zobrazí promo kód, tj. pohodlí stejné, jako kdybychom posílali promo kódy samotné.

Redeemco.de řeší i celou škálu problémů ohledně promo kódů - od jejich přidělování, kontroly platnosti, nabírání zájmu o promo kód, distribuci příslibu promo kódu, ale i implementaci podpory promo kódů pro Android, který zatím promo kódy nativně nenabízí.

Na konec září připravujeme zbrusu novou verzi, která bude obsahovat další funkce a poté chceme startup "pozvednout" ze skytého módu, kdy ho aktivně využívají desítky vývojářu na "next big thing".

Problem
Jaký problém řeší váš startup?

Customer segment Kdo je cílová skupina vašeho produktu či služby? Jsou zákazníci a uživatelé stejná skupina osob? Pokud již máte aktivní uživatele, uveďte klíčové metriky (počet, růst, apod.).

Služba je zaměřena na velmi úzkou skupinu vývojářů mobilních aplikací. Nicméně těch je jen na iOS asi 100 000.

Unique value proposition Unique Value Proposition: V jaké vlastnosti se váš startup zásadně liší od konkurence? Co konkurence nemůže nabídnout?

Nic co by řešilo podobný problém jsme nenašli. To by mohlo znamenat, že nikdo nic podobného nepotřebuje. Nicméně my sami jsme mobilní vývojáři a tato služba výrazně zjednodušila naše marketingové aktivity s využitím promo kódů, zajistila našim aplikacím cca 2x vyšší publicitu než při propagaci bez této služby díky možnosti nabídnout promo kód stovkám novinářů.

Díky redeemco.de jsme např. pronikli s našemi aplikacemi do magazínu Wired.

Solution Jakým způsobem řešíte problémy zákazníků, popř. jak naplňujete jejich potřeby?

Zatím nezodpovězeno.

Revenue streams Jak vyděláváte peníze? Pokud již máte zisk, uveďte klíčové metriky (měsíční příjem, růst apod.).

Služba zatím běží ve fázi beta a je zdarma. Nám osobně vydělala nemalé peníze díky lepší propagaci vlastních aplikací.

Na základě feedbacku uživatelů provádíme implementaci některých doplňkových funkcí a po release na konci září zavedeme možnost připlatit si za premium funkce.

Costs Jaké jsou měsíční náklady na provoz vašeho startupu (fixní i proměnné)?

Zatím nezodpovězeno.

Marketing strategy Jaká je vaše marketingová strategie?

Zaměřit se na úzkou cílovou skupinu, pro kterou je aplikace určena.

Unfair advantage Co vás coby podnikatele zvýhodňuje oproti konkurenci?

Sami podobnou službu potřebujeme, takže přesně víme, jak to udělat :-)

Existing alternatives Jak dnes lidé řeší problém, který řeší váš startup?

Dost neohrabaně

Diskuse

Dummy avatar

Přihlásit se

Už se probírají 3 témata

  • Kontra avatar
    Jakub Kontra

    Výborný nápad :)

  • Kafka avatar
    Daniel Kafka

    Výborný nápad hezky řešící jasnou potřebu přesně definované cílovky. Držím palce!

  • Vyskocil avatar
    David Vyskocil

    Dobrej napad :-)

    • Šaršon avatar
      Jindřich Šaršon

      dik, mame i plany pro dalsi fazi, jak pomoci resit i obecnejsi marketingove aktivity mobilnich vyvojaru. Takove CRM pro propagaci. Vice prozradime na WebExpu, pokud se dostaneme do druho kola.

Sdílejte

Sdílet profil na FB

Členové týmu

Jindřich Šaršon developer
Spolumajitel TappyTaps, zabývá se hlavně vývojem iOS, nicméně u Redeemco.de si odskočil k PHP.
Jan Šaršon developer
Spolumajitel TappyTaps a Android vývojář, co si u redeemco.de odskočil k grafickému designu. Nicméně současná verze Redeemco.de ještě grafický design od Honzy nemá, tak ho prosím za to nekritizujte :-)
Ondřej Nekvinda manager
Má na starost řízení vývoje nové verze Redeemco.de a funkční design. V TappyTaps se nicméně stará i o marketing a další veci.
Tom Hubálek developer
Tom je náš specialista, kterého jsme si outsourcovali na vývoj modulu pro podporu promo kódů na Androidu. Pokud nepracuje pro nás na redeemco.de, tak vyvíjí moc pěkné aplikace pro Android.