Soutěž vám přinášejí     a  

ZoomSphere.com

Vše co potřebujete pro profesionální správu firemních sociálních profilů na jednom místě

www.zoomsphere.com

ZoomSphere.com logo

ZoomSphere.com řeší kompletní agendu týkající se správy firemních profilů na sociálních sítích.

ZoomSphere.com nabízí komperativní statistiky a žebříčky pro sociální sítě Facebook, Twittter, Google+, Youtube, Pinterest, Mixi a VKontakte. Žebříčky pro Google+ a Pinterest jsme představili dokonce jako první na světě díky čemuž jsme si vysloužili pozornost magazínů jako např. CNN, Huffington Post, Mashable, Techcruch, AllFacebook, AllTwitter, BusinessInsider a dalších. Statistiky jsou výborným zdrojem inspirace pro každého marketingového specialistu. Zde se dozvíte mimojiné i to, co dělá vaše konkurence lépe než vy, např. jejich posty s nejvyšším engagementem.

Kromě statistik ZoomSphere.com nabízí vlastní Engagement Consoli. Tu lze využít na vyhledávání konverzací a aktivním vstupování do nich ve prospěch své značky. Stejně tak dobře lze použít pro:
- sledování zmínek o své značce, konkurenci či jakémkoliv jiném klíčovém slově
- sledování zdí konkrétních profilů
- sledovaní souhrnných zdí profilů z vybraného Twitter listu
- sledování trending hashtags pro dané téma
- sledování obrázkových streamu z Twitteru, Instagramu nebo Pinterestu
- sledování webových zmínek

Engagement Console je propojena s interním Publisherem, který umožňuje publikovat vaše příspěvky na sociálních sítích vybraným profilovým účtem či jejich kombinací. Publisher zvládne i plánované posty na které nabízí jednoduchý náhled formou integrovaného kalendáře. Samozřejmostí je možnost příloh, případně úprava přikládaných odkazů apod.

ZoomSphere.com nabízí také pohodlnou správu kontaktů na sociálních sítí, kdy umožňuje rozřazovat jednotlivé fanoušky a followery do Twitter listů nebo G+ kruhů, což by mělo být povinnou denní rutinou každého marketingového specialisty na sociální sítě. Pro firmy s vysokým denním přírůstkem nových fanoušků jsou tu k dispozici pravidla pro automatické zalistování.

V neposlední řadě nabízí ZoomSphere.com modul Social Inbox. Ten umožňuje číst veškeré vstupy od fanoušků na jednom místě. Díky tomu vám neuniknout žádné uživatelské zápisy na vaše zdi, komentáře pod vašimi vlastními příspěvky, direct messages apod. Pokud vám záleží na včasných reakčních lhůtách, je Social Inbox ideálním pomocníkem.

Problem
Jaký problém řeší váš startup?

Customer segment Kdo je cílová skupina vašeho produktu či služby? Jsou zákazníci a uživatelé stejná skupina osob? Pokud již máte aktivní uživatele, uveďte klíčové metriky (počet, růst, apod.).

Službu koncipujeme tak, aby byla použitelná jak pro firmy, tak pro soukromé osoby, kterým záleží na efektivitě vlastní aktivity na sociálních sítích.

Unique value proposition Unique Value Proposition: V jaké vlastnosti se váš startup zásadně liší od konkurence? Co konkurence nemůže nabídnout?

Máme po celém světě poměrně velkou konkurenci. Velmi rychle jsme se vyšvihnuli mezi opravdu velké hráče. Naší strategií je otevřenost (žádné uzavřené systémy), jednoduchost (u nás stačí jedno přetažení drag and drop na to samé co u konkurence musíte vyplnit řadu formulářů), komplexnost (není třeba hledat doplňkové nástroje, pokrýváme veškerou agendu) a hlavně kvalita výstupů (nepublikujeme hlouposti jako v případě některých našich konkurentů).

Solution Jakým způsobem řešíte problémy zákazníků, popř. jak naplňujete jejich potřeby?

Zatím nezodpovězeno.

Revenue streams Jak vyděláváte peníze? Pokud již máte zisk, uveďte klíčové metriky (měsíční příjem, růst apod.).

Zatím nezodpovězeno.

Costs Jaké jsou měsíční náklady na provoz vašeho startupu (fixní i proměnné)?

Zatím nezodpovězeno.

Marketing strategy Jaká je vaše marketingová strategie?

Zatím nezodpovězeno.

Unfair advantage Co vás coby podnikatele zvýhodňuje oproti konkurenci?

Zatím nezodpovězeno.

Existing alternatives Jak dnes lidé řeší problém, který řeší váš startup?

Zatím nezodpovězeno.

Diskuse

Dummy avatar

Přihlásit se

Zatím se probírá jedno téma

  • Šaršon avatar
    Jindřich Šaršon

    Zoomsphere jsem prave vyzkousel, nahazel tam monitorovani nasi firmy + produktu konkurence a fakt super. Nasel jsem konverzace o nasi firme / produktech, o kterych jsem vubec nevedel. Engagement console je opravdu dobry nastroj. Chvili jsem valcil s UI (pretazeni vysledku hledani do tabu Engagement console neni intuitivni ani trochu a i z instruktazniho videa jsem ho pochopil az napotreti) a pak mi nefungovalo pouziti vice jak 2 tabu, obcas to hodi nejakou chybu, to jsou ale detaily.

    Uzitecnost tohoto produktu je fakt velka. Budeme urcite pouzivat.

    • Mach avatar
      Jakub Mach

      Dobry den, Jindrichu. Diky za pochvalu i za hlaseni tech problemu. Necham to hned proverit a sjednat napravu.

Sledujte

Sdílejte

Sdílet profil na FB

Členové týmu